thanx korang

Monday, May 14, 2012

HOW I MET YOUR MOTHER

pernah tgk citer nie?
kt saluran star world

serius mmg best
lalalalala

and tak jemu tgk
sebab aku rase rancangan ni banyak menyentuh bab persahabatan
which is persahabatan tu lah part yang paling susah kita nak jaga

huhuhuhu

pg sabtu yang selalunya lepas subuh aku akan tidur balik
not good not good

tp sekarang tidak lagi
pagi sabtu adalah pg yg paling indah ok

bangun solat subuh
buat sarapan
then amek milo campur ais
(ratah milo nyummmm)

duduk depan tv
sampai lah ke pukul 11
back to back
latest season 7

watak fav aku dah tentu barney
heheheh
kelakar wpun womanizer kan kan kan

skrg ni sibuk plak aku nk mendownload dari season 1
sebab aku rase aku tgk dari season 3 kot

rasa rugi plak lambat tahu tentang cerita yg best ni

korang kalau free2 tu jengah ler ke starworld
banyak jgk rancangan yg best
terutamanya jr masterchef australia dan how i met ur mother

cik ween kata : sekian dari duta astro yg tak dilantik ni


xoxo-cik ween

2 comments:

cujern said...

711 mmg channel favourite aku.. malangnya laki aku langsung tak suka citer2 cenggini..tak paham katanya.. hahahaha.. channel favourite dia mestilah astro warna...

SYUHADA WAHI said...

kadang2 layan gak citer ni... best gak la...