thanx korang

Thursday, December 22, 2011

TENTANG DHIA EH KER TENTANG HANTU



sapa layan drama kt tv3 ni
huhuhuhu

yg menggantikan cerita soffiya tu

ok aku adalah pentipu sebab hari tu kekonon nekad
tak mo layan citer2 melayu berepisod
mcm ni kan

tp aku tewas lagi

aku terfollow plak citer ni
dek kecomelan nora danish memakai tudung
juga ady putra yg hot

memule cerita best
dengan watak melly yg sgt menyakitkan hati tu

tp bila dh kehujung2 cerita ni
aku mcm meluat plak

aku tak leh terima lah
cerita yang banyak menggunakan bomoh ni

sikit2 bomoh
skit2 bomoh

aduhai
logik lh skit kan

tak suke
jd aku nekad lagi sekali
tak mo memfollow sangat citer ni
kalau ade tgk lah
kalao tak jgn dikejar2 mcm dulu

dan sekarang
aku makin confused

ni cerita tentang dhia ker
tentang hantu

hahahahahha

cik ween kata : alahai pelakon dh best dh...tp bnyk sgt unsur2 tahyul

xoxo - cik ween

3 comments:

♥cik.mental♥ said...

aku pun dh tak bape nk tgk dh cite ni. mcm makin merapu n menyakitkan hati jek. heheheh...

AkUFiZA™ said...

Aku tengok sebab Ady Putra je, heee~

cik gObu said...

mek
aku tgk gak skit2 tp tgk online
sbb part yg tak best aku leh forwardkn hahahaha

mcd
ady putra nmpk lazat kan...opssss