thanx korang

Thursday, December 1, 2011

SETELAH 8 TAHUN

setelah 8 thun berkhidmat dengan kerajaan
berkhidmat sebagai penjawat awam

rasanya
ini adalah kali pertama aku akan bercuti panjang

seminggu
huhuhuhu
lame tak?????

nmpknyer tahun ni dpt bwk cuti tak sampai 10 hari

aku bukan cuti saja suka2
goyang kaki
goyang bontot di rumah

aku cuti
sempena si bujang ku
akan menyunatkan dirinya weekend ni

hurrmmm
semua orang kate terlalu awal
tp dah itu kehendak dia
aku ikutkan jer lah

lgpun aku tgk
ramai yang menyunatkan anak mereka
walaupun lelaki
seawal masih bayi lagi

so tak salah lah kan
aku sunatkan own minggu ni

selain dari kenduri sempena penyunatan own
mertua ku buat jugak majlis kecil2an sempena nak menyambut anak hantu menantu dia ni
hahahahaha

maluuuuuuu
dh 4 bulan kawen gitu
alah majlis kecil2 jek
aku pake baju nikah jerk

tp persoalan yang sering bermain di kepala otak ku ini

muat lg ke baju nikah ku itu

hahahahahahaha

cikweenkata : aku sedor diri ku yg gemok gedempol ini

xoxo-cikween

1 comment:

Anonymous said...

4 bulan kawin baju nikah dah tak muat tandanya Bahagia OK!