thanx korang

Tuesday, April 27, 2010

OK FED UP SUDAH!!

huhuhu hari ni mcm nak meluahkan sesuatu
tp ada hati yang perlu dijaga

ntah lah
kdg2 penat lah
asek kita jek nak jaga hati orang kan

cik ween dh mula fed up and seterusnya give up
dalam certain thing yg berlaku dlm life cik ween lately

cik ween sekarang lebih suka mengambil pendekatan
bercakap sedikit...tindakan lebih

biarlah orang nk ckp kita nie kera sumbang ker
tak becampur orang ker
cik ween lebih selesa macam tue

cik ween tak sakit hati
cik ween tak sakitkan hati orang
huhuhu kan??

luckly cik ween ada mereka2 yang sangat bertolak ansur dalam life cik ween
yang cik ween boleh faham perangai dorang
and dorang leh faham perangai cik ween

thanx a lot untuk mereka2 itu
huhuu

cik ween kata : saja nak meluahkan rasa....kesian jugak dgn en.TTM tiap2 hari asek layan bebelan yg same...huhuh juga babe cik ween si MCD...huhuhu layan je luahan perasaan cik ween ni :D

8 comments:

AkUFiZA™ said...

aku sentiase ade beb .. wink2 ..

cik gObu said...

huhuhu

dh meluat yg amat pn ade babe

KAK RAINBOW said...

jgn give up ye...try untuk happy :)

T.E.M.B.U.N said...

cik ween baut hal sendiri lah lagi bagus
:P
bukan per kdg2 semak dgn pangai manusia yg tah hape2
bukan lah nak kata kita ni pangai bagus.tidak.tapi kita ni kan x suka kacau org..s

cik gObu said...

nurul
huhuhu insyallah tq ye

cik dewy
tue arrr
cik ween pn tak anggap yg diri cik ween perfect
tp cik ween rase mmg dh tak bleh pergi dh...huhuhu

jd lebih baik diam....dan teruskan kehidupan

blogciknissa said...

jadi diri kau sendiri beb....itu lebih baik.....n aper pun tanggapan ko pada aku.....aku still anggap korang my bff aver after.....

cik gObu said...

mummy
uisshh apakah

hahaha aku selesa jd diri aku
:)

blogciknissa said...

kadang2 manusia tak lari dari membuat khilaf kan....so, maafkan aku kalau perlakuan aku buatkan korang tak selesa menjadi kawan ku.....