thanx korang

Tuesday, June 21, 2016

KES PEDHOPILIA - SEDAR ATAU TIDAK?

baca ni di facebook
ada kawan yang share.....

takut....
terus teringat anak kt rumah

sakit mental di kalangan kita sekarang ni menjadi-jadi
serius aku jadi trauma bila baca kes gini
terus rasa nak kunci anak dalam rumah
huhuhuhu

sebab tu kalau pergi mana2
aku tak selesa kalau orang lelaki nak pegang or nak cium anak aku
tak perlah just tgk dari jauh je

sbb orang yg sakit mental ni aka pedhopilia ni
depan orang lain dia nampak normal je
macam orang lain
tapi sebenanya
dia lah setan yang bertopengkan manusia

aku mmg dah pesan kt anak bujang
jgn bg org pegang atau lakukan benda tak senonoh
yerlah sbb dia penah citer kt aku
ada pak guard kt sekolah dia suruh urut belakang and bagi dia rm5
mana tak mengamuk aku

giler ke ape
walaupun niat dia mmg just nk mintak urut ke ape
ehhhh ko pegi lah carik tukang urut sebena
tak payah lah nak suruh anak orang urut  ko
huhuhuuh

menakotkan

itu anak lelaki
anak perempuan ni so far ok lagi
sebab masih kecil and kt rumah
nnt dh sekolah
aaaaaaaaaaaaaaaaa
rasa mcm nak berenti keja
nak ikut anak dara 24jam

so
korang yang ada anak
baik lelaki mahupun perempuan
apa yang korg lakukan dalam memastikan keselamatan anak korg terjamin?

cikweenkata : takuitttt tapi ada je bangsa aku ni yang tak nak laporkan kes macam ni... rela tanggung and buat anak tu trauma dari nk menanggung malu... sick people.....

xoxo-cikween

No comments: