thanx korang

Friday, April 10, 2015

CARS DON'T FLY

emosi yang tak boleh dikawal
huhuuhu

itu je yg iols mampu ckp bila tengok cerita ni

kalau uols follow cerita ni dari awal
dari yang pertama
confirm korang pun akan sedih mcm aku

ke aku je terlebih2 dibuai perasaan
tapi knowing me aku mmg jenis cepat menunjukkan emosi

waktu tengok fast furious 7 ni 
mmg terkenang2 cerita2 yang sebelum ni 
terkenang2 dr awal dia berlakon

pastu terbayang dalam cerita yang dia kena selamatkan anak dia

argghh serius lah emosi aku kacau bilau

and 
aku rasa emosi yang tak menentu ni 
akan bertahan selama seminggu

tp ahad ni ada test

damn lah

and melihat pelakon fav aku jadi jahat
si jason statham aku rasa mcm aaaaaaa
kenapa ko jd jahat sangat
sangat jahat
i is tak suke okeh......

antara scene yg aku rasa sedih sgt 
waktu awal2 cerita 
dorg kt kubur si han tu

and si roman ckp 'just promise me brian, no more funerals'
si brian jawab ' just one more'

walaupun kita tao it's refer kt si jahat tu
tp iols is tetap sedih
:(

arrgghh tak sabar nk tggu movie ni kuar kt popcorn
nk tengok lg
tak puas :(








adakah akan ada furious 8?
and sapa yang akan menggantikan paul walker
hurrrmmm

cikweenkata : no matter where u are, whether it's a quarter-mile away or halfway around the world, you'll always be with me and you'll always be my brother - dominic yg ckp bukan aku hehehehe

xoxo - cikween


No comments: