thanx korang

Wednesday, February 4, 2015

PLEASE UNDERSTAND

dah 4 hari cuti
mood keja mmg ntah kemana
tu pun nasib baik jumpa jalan nak pergi opis

mengantuk
usah cerita lah.... tp bukan lah bermaksud hari cuti aku santak membuta dari pagi sampai tengahari
dah kalau aku membuta sapa plak nak jaga anak2 aku
huhuhuhu

ntah lah
keja melambak je atas meja
tapi aku still lagi tengok tanpa ada perasaan

lgpun hari ni eh malam tadi telah berlaku satu malapetaka
huhuhu
yg membuat aku mmg tak tido lena

aku dh terlelap then kt area kaki tu aku rasa gatal gila
tanpa rasa bersalah aku menggaruk sekuat hati

then terlelap tiba2 bila kaki berlaga
haaaaa
mcm kena kejutan letrik
terkujat aku

sakit nyaaaaaa

melecetttt weehhhhh

so merasa lah berjaga sampai jam 3
huhuhuhu
padan muka

hasilnya
aku rembat bedak anak aku pergi pejabat hari ni
sapu bedak je
nak jalan tak selesa
nak buat apa pun serba tak kena

ni kalau suami aku tao aku rembat bedak si kecik
bising lah agaknya

tp darurat
nak buat mcm mana

so maafkan bila bilik aku bau bedak hari ni
hahahahahaha

cikweenkata : dah gemok...maka bila berjalan kaki berlaga2 menambahkan lagi sakitnya

xoxo - cikween

No comments: