thanx korang

Tuesday, May 20, 2014

LOUIS VAN GAAL <-- MANAGER BARU MAN UTD KAH???

yesssss world cup is coming..... 
soon...very soon

xde lah sampai nk tengok semua game
tp game wajib adalah england and this 


good luck orange......



and yg dh lame follow blog confirm tao aku pun adalah big fan of Man Utd
not so big fan lah after 
dunia bola sepak tempatan meriah sejak TMJ campur tangan dlm dunia bola sepak negeri johor

aku support N9 and JDT 
N9 sebab negeri kelahiran aku...tempat aku membesar...menimba ilmu
JDT sebab negeri kelahiran suami aku
pun tempat dia membesar menimba ilmu 

and this season dengan kemurungan nyer
dengan ketidak performnyer Man Utd
membuatkan aku selalu terlepas game

and sejak2 ada anak kecik je
mmg takde lah nk berjaga tengok bola lagi

whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy


and this morning while driving to the office
i heard this


is that true?????
whatttttt?????

hope akan bawa Man Utd ke puncak liga semula

good luck Louis van Gaal

cikweenkata : sekali sekala cerita bola.......

xoxo-cikween

No comments: