thanx korang

Thursday, February 20, 2014

RASAKU INI RASAKU...BUKAN RASAMU

macam nak share apa yang aku rasa sekarang
taip2 pastu delete

pastu simpan kt draft
pastu delete

hurrmm entahlah

cumanya bersyukur sebab Allah bagi aku seorang pasangan yang sangat kontra dengan aku

aku jenis yg cepat serabut
cepat emosi bila ada masalah
tp suami relax je
dia kalau ada masalah pun nmpk tenang
tak nmpk mcm dia bermasalah

mcm sekarang aku tak sengaja terrosakkan macbook dia
tp dia masih cool

aku tengah bertimpa2 masalah datang ha
dia jugak masih cool

bukan dia tak amek tao tp aku tao dia tak nak serabutkan lagi keadaan

aku cepat give up
sampaikan aku rasa aku dh penat berdoa
tapi kenapa lepas aku...aku lagi aku lagi aku lagi yang diuji
sampai aku tak boleh tahan menangis sorang2 waktu mandi

suami yang byk sedarkan aku balik
berdosa aku pikir mcm tu

sedangkan aku sendiri tahu
Allah takkan uji aku hingga ke tahap aku tak boleh handle

sekarang ni mmg tak boleh handle pun

mungkin ada jalan penyelesaian eh cuma aku je belum nampak

lepas jumpa kawan lama semalam
ada lah nampak jalan eh
kena gigih berusaha ni
kena gak settlekan semua masalah yang mendatang

doakan aku yer
nnt lepas aku dh sukses aku akan share ape projek terbaru aku

i need ur support korang.....


cikweenkata : entry bodek sempena besday aku lusa muahahahaha

xoxo - cikween

2 comments:

Cikwa said...

wahh..mcm projek beso nih..akak doakan moga sukses dlm ape jua bidang yg ween nk ceburi nnti..gud luck!

mila said...

lebih krg je kite mslhnye huhu