thanx korang

Wednesday, July 31, 2013

BIRTHDAY SHOUT OUT!!!!!


hari ni hari jadi seorang kawan.....
seorang kawan yang takda galang gantinya dalam hati aku

walaupun dia jauh 
tapi dia tetap dekat di hati

happy birthday babe!!!!
my soulmate, my lesbo partner, my bff, my penasihat, my p.a, my kwn gaduh, my everything

semoga dihari kelahiran mu ini
hidupmu akan lebih bahagia.... murah rezeki, sihat selalu, dan dilindungiNya

terlalu banyak memori yang kita lalui bersama
susah senang
jatuh dan duduk 

semua kita bersama

kau selalu ada bila aku ketawa
kau tidak pernah tinggalkanku bila aku menangis

kau tempat aku luahkan segalanya

tempat aku membebel
tempat aku meluahkan idea2 setan

dan semua kau layankan je

dalam sesuatu persahabatan tipu kalau kita tak penah bermasam muka
tak bertegur sapa seminit dua

tapi itu lebih mematangkan persahabatan kita

aku tetap simpan janji kita 

"kalau ada rezeki biarlah kita tua bersama"






dan aku tetap tunggu
hari dimana kau akan kembali bertugas di sini babe

again

happy birthday....... (hadiah akan diberi kemudian sebab rayo bajet burst) hahahahha
hope our friendship kekal till jannah

cikweenkata : teringat memori lama mesti ku nangis....... persahabatan yang terlalu indah bagi aku

xoxo-cikween

No comments: