thanx korang

Thursday, September 27, 2012

SUPER DUPER PEMALAS

mengenali aku
secara rapat dan intim
mesti tahu aku mmg pemalas

malas nk ke dapur
malas nk mengemas

tp hello itu tak bermaksud aku pengotor
aku akui aku malas
jadi bila kita arif lg mengetahui yg kita ni malas

jd aku akan seminima mungkin buat sepah
sbb kalau aku sepahkan rumah
sapa yg nak kemas

praktikalkan konsep tu
hehehehe

aku mmg akan pastikan rumah sentiasa bersih and kemas
kalau aku makan ker ape cepat2 cuci

tp dalam kemalasan aku ada rajin nya

rajin yg tak payah sapa2 suruh
kalau buat tiap2 hari pn aku sanggup

aku RAJIN AND SUKA BASUH BILIK AIR

hahahahhaha

pelik kan
kadang2 tiap2 hari aku berus lantai bilik air aku

mmg aku tak kasi can lah kt sebarang kotoran nak melekat

ntah kenapa dlm byk2 sudut kt rumah ni
bilik air jd pilihan
tanpa dipaksa2 aku dengan rela

hehehehe

aku pelik kan

cikweenkata: kdg2 kita suka judge dr luaran.....

xoxo-cikween

1 comment:

Cikwa said...

bagus tuh!!..camne nak tau orang tu pengotor atau tidak adalah dengan melihat bilik air nya..agree??