thanx korang

Monday, January 7, 2013

I LOVE CANON


we are canonrian.... eh ade ker perkataan tu??? main belasah je kan.... pic taken last year during canon photo marathon.....


thanx nurul sebab sudi join menemani mak buyung ni hah...yg gatal sgt nk join walaupun mengandung kan.... so much fun on that day.....

alah lgpun dh penat update cerita pun pasal aku join canon photo marathon ni.... saje je tetibe godek2 macbook suami ni hah...jumpa plak gambar ni....

so tahun ni ada berani kah nak join lagi????

owwhh pengguna nikon ke samsung ke sony ke ape je jenama camera yang ada boleh join kalau korang muka tak tahu malu lah.....

hahahhaha

kalau aku malu nk join sebab aku pegang camera nikon tp pake tshirt canon...owwhh apakah disitu....

nasihat aku bertukar lah kepada canon k.... sebab canon banyak anjurkan aktiviti untuk pengguna nyer.....

ada sesi outing which last ramadhan kiteorg join jugak...merata menapak kat pasar malam jalan tar tu hah....

mmg lah chances nak  menang tu payah sebab ramai yang pro kan....tp dari aktiviti mcm ni banyak ilmu yang ko dapat....

lgpun kita ni bukan profesional pun masih lagi dalam sesi pembelajaran... walaupun kdg2 pelik tgk orang yang baru setahun dua pakai camera dah berlagak mcm dewa....

prinsip orang lain2 kan.... tp bagi aku...aku lg suka ikut cara padi... lagi berisi lagi dia tunduk ke bumi....


cikweenkata : i loveeeeeeee canon

xoxo-cikween

No comments: