thanx korang

Thursday, January 12, 2012

JANTUNG HATI

selak2 email gmail
zaman dulu kala

yerlah rasanya almost 3yrs kot aku tak bukak email tu
bukan ape
malas lah sebab nnt ada email2 berkenaan blog lama aku

blog lama tu dh terkubur dh
aku dh delete dh

biarlah dia terkubur tanpa nisan disitu

walaupun sepatutnya dari awal kan
hehehehe

entry pasal buah hati aku
pengarang jantung
intan payung
semuanya lah utk dia


senyum nak comel je kan
gigi waktu ni cantik lg
waktu ni umur dia setahun lebih


dan ini antara gambar latest dia
senyum dah lain skit

senyum matang konon
sebenanyer si polan malu nak tunjuk gigi
wakakakaka

tp aku dh berjanji nk bwk dia ke dentist sebena nyer
ntah kenapa gigi kapak dia lg satu
mcm tak mo keluar
mcm tersekat gitu

riso lah plak aku

sekejap jek
dh beso dh own kan
dh 8 tahun
dh darjah 2

perangai mmg usah cerita lah
baran dia 100% ikut aku and daddy aku
wakakakaka

selalu lah gaduh2 ngan abah dia
hal kecik pn gaduh
kadang2 aku ngan suami pn leh gaduh sebab dia tao

aku tao
dia sedang menyesuaikan diri
nak memahami

yerlah dulu hanya aku dan dia
sepenuh perhatian aku berikan utk dia
ku tatang bagai minyak yang penuh

tp lepas aku kawen
perhatian tu dh kena 50 utk dia and 5o lg utk abahnya

sbb tu kdg2 keluar perangai ntah hape2 dia
aku tao sume tu sebab nak tarik perhatian aku
takot aku tak sayang dia lagi

adoiyai own
kasih sayang ku ini
susah nak digambarkan dengan kata2

biar sepayah mana
biar sesusah mana
biar sesakit mana

jika ianya utk kebaikkan mu
aku redha

cik ween kata : entry agak menyentuh hati di hari khamis

xoxo-cik ween


No comments: